![]() |
|
|||||||
| Lichaam Alles over lichamelijke klachten en ziektes. |
![]() |
|
|
Discussieopties | Weergave |
|
|
#1 |
|
Spiritalk Nieuwsgierige
![]() |
Nouja de titel zegt het al. Ruim een week ben ik nu statisch en dan met name als ik uit de auto stap. Zodra ik de deur aanraak, knetteren mijn vingers/hand. De ene keer is het pijnlijker dan de andere keer. Grappig om te merken hoe snel een mens zich aanpast aan een nieuwe situatie, tegenwoordig veeg ik eerst mijn handen af aan mijn kleding voordat ik de deur vastpak.
Weet iemand hoe ik van het statische afkom? Zoals eerder vermeld is niet altijd pijnloos en is het toch wel lastig dat ik andere mensen een lichte hartverzakking bezorg. Weet iemand ook wat het betekent als je zo lang al statisch bent? heb er nooit last van gehad, begin nu echt te denken dat het met een reden is. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Spiritalk Master
![]() |
ik heb t ook; vooral als je in d herfst weer truien aandoet; als j die over j hoofd doet; knettert t ook!
je kan een staafje kopen en dat tegen het portier van de auto doen. maar dat helpt niet bij mij! heb nogal veel energie! idd je handen an j broek afdoen; of stukje jas er voor;en goed aarden; misschien een speciaal steentje andoen! heb t heel soms met iemand anders; bv als je iemand door zn haar wrijft en daarna een hand geeft.... het hoort bij mij, al heel lang. succes;gr,An. ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Spiritalk Spreker
![]() |
Ik heb het al m'n hele leven, hoe meer synthetische stoffen en droge lucht hoe statischer ik wordt. De schokjes kunnen inderdaad aardig prikken. Zorg voor vochtige lucht en zo min mogelijk wrijving met synthetisch materiaal. Heb je misschien een nieuwe winterjas waarin je beweegd als je rijd? Nieuwe matten in de auto? Nieuwe schoenen met kunststofzolen die over je synthetische matten "wrijven"? Je kan een zoutkristal in de auto leggen als je geen directe aanleiding voor de toename weet dat geeft een betere lucht.
Waarom de een er veel meer last van heeft dan de ander ik zou het niet weten, kwestie van gevoeligheid en aanleg denk ik. Als er iemand meer ter zake kundig is dan hoor ik dat graag ben wel benieuwd of er een verklaring voor is. Groetjes Enigma
Laatst aangepast door Enigma : 29-10-07 om 01:46:47. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Spiritalk Weter
![]() |
|
|
|
#5 |
|
Spiritalk Nieuwsgierige
![]() |
Ik heb altijd gedacht dat je het alleen krijgt als er vorst in de lucht zit.
Hoeft niet veel te zijn, of misschien alleen maar 's nachts ik heb de afgelopen week ook geregeld knallen gehad als ik iets aanraakte In de zomer heb je er nooit last van ![]() |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Spiritalk Nieuwsgierige
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Spiritalk Nieuwsgierige
![]() |
Leuk verhaal.
Heb ik dit ook van tijd tot tijd. Vooral als ik de aanrecht in de keuken en de waterkranen aanraak. Het zijn overigens behoorlijke schokken die je dan krijgt en je schrikt er nogal van. Overigens gebeurt het dan ook op het werk met de kranen. Maar dan is het ineens weer over. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Spiritalk Nieuwsgierige
![]() |
Bij een bedrijf waar ik werkte hadden we dat ook en dat kwam vooral doordat we synthetischevloerbedekkingen hadden ,in het donker gaf het zelfs lichteffectjes en bij aanraking van metalen konden de schokjes behoorlijk heftig zijn. Tapijt eruit en laminaat erin en het was over.
Je hebt het zelfde effect bij synthetische kleding (nylon) ook sloffen kunnen van nylon materiaal zijn . |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Spiritalk Nieuwsgierige
![]() |
Volgens mij is het helemaal niet slecht.
Mensen hebben gemiddeld een spanning van - 70 tot - 90 volt. Negatief dus. Maar er kunnen uitzonderingen zijn, die nog negatiever zijn. Heeft iemand ideeen hoe je nog meer negatief geladen kunt raken? (Aub serieuze reacties en niet van vingers in het stopkontakt enz.) |
|
|
|
![]() |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers deze discussie | |
| Discussieopties | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Zelf doen. | Amy | Gedichten die mij aanspreken | 2 | 30-11-06 16:57:49 |
| Woorden doen soms pijn. | Amy | Gedichten die mij aanspreken | 2 | 18-07-06 16:49:22 |
| Week van de Homeopathie | karnayna | Wetenswaardigheden en Activiteiten | 7 | 18-04-06 15:20:30 |
| 10 Illusies van de mensheid | Kira | Spiritueel | 27 | 09-01-05 21:16:52 |