![]() |
|
|||||||
| Spiritueel Deel hier je ervaringen, meningen en inzichten op spiritueel vlak met anderen. |
![]() |
|
|
Discussieopties | Weergave |
|
|
#1 |
|
Spiritalk Denker
![]() |
Kan hier wat lezen , denken , voelen , vluchten , verbazen , vervelen .. mis toch verbondenheid .
Zoveel mensen , zoveel denkwerk .. toch die leegte . Paar keer deed iets dat ik las , mijn ziel stralen . Ben beetje bezig uit te doven .
|
|
|
#2 |
|
Spiritalk Spreker
![]() |
ik kijk ook weleens.. en mensen melden zich ook wel aan.. maar tis minder in beweging t forum.. je bent eerlijk zandkorrel
![]()
|
|
|
#3 |
|
Spiritalk Denker
![]() |
Thanks MikeB .. laatst dacht ik thans .. goed dat een mens niet altijd eerlijk hoeft te zijn , want dat zou niet eerlijk zijn ..
![]()
|
|
|
#4 |
|
Spiritalk Spreker
![]() |
ha ja
hoe zit t nu met t uitdoven zandkorrel?
|
|
|
#5 |
|
Spiritalk Nieuwsgierige
![]() |
Uitdoven? Hoe kan een zandkorrel nu uitdoven?
Zand is er nu eenmaal; het is het omhulsul van de aarde; die hol is volgens sommige mensen. Het zand werpt een beschermende korst eromheen voor het geval dat je erdoorheen zakt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Spiritalk Denker
![]() |
Alle elementen zijn in mij mooi verdeeld aanwezig .. uitgezonderd " aarde " .. vandaar
de naam zandkorreltje . Hoe meer ik bezig ben met het aardse des te minder ben ik "mezelf" . Daarbij ben ik in die mate gevoelig voor geluiden , kleuren ,woorden en zo meer dat ik me een vreemde voel . Ik mis verbondenheid met andere mensen . In real live bestaat dat vluchtig , maar hier op dit forum is dat gevoel een zeldzaamheid en juist hier , blijft het bij " denken dat we voelen/weten / ervaren dat .. " maar waar is het gevoel, op wat is dat ' weten ' gebaseerd en is niet iedere ervaring een stukje van de gehele waarheid .. waarom dan discussies ? Hele teksten kan ik hier lezen over gedachten en meningen en toch mis ik iets . Veel vind ik saai , herhaling , maar dan zonder " levenskracht " , leeg . Soms lees ik hier iets dat alle tijden doorstaat en ben ik blij .Ik zou dit forum willen verlaten maar kan moeilijk geloven dat dit " het " is .. Mijn vertrouwen dat een spiritueel forum bezoeken zin heeft dooft uit . Jouw trouwe aanwezigheid en wijze opmerkingen MikeB zal een goede herinnering zijn als ik besluit het forum te verlaten ..
|
|
|
#7 |
|
Spiritalk Spreker
![]() |
dank je daar voor zandkorreltje
![]() waar ga je naartoe als je het forum zou verlaten? Dat vraag ik me af..
|
![]() |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers deze discussie | |
| Discussieopties | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Geluk | karnayna | Liefde, allesomvattend | 7 | 27-03-05 19:35:12 |