Spiritalk Forum
Schermgrootte: klein normaal groot
Nickname:

Ga Terug   Spiritalk Forum > Spiritueel en paranormaal > Paranormaal

Paranormaal Hier kun je je vragen kwijt op paranormaal gebied of je verhalen met bovennatuurlijke ervaringen.

Antwoord

Discussieopties Weergave
Oud 29-07-10, 08:34:43   #1
sandy
Spiritalk Nieuwsgierige

sandy's Avatar

sandy is on a distinguished road
Standaard doorzichtige orb

Hallo allemaal

Ik heb iets meegemaakt wat ik met jullie wil delen en ik hoop dat er mensen zijn die dit ook wel eens gebeurd is.
De laatste tijd probeer ik mij voorzichtig weer een beetje met spiritualiteit bezig te zijn. Tot nu toe had ik er mooie maar ook hele nare ervaringen mee gehad, dat ik besloot het even te laten rusten en het spiritualisme op een ander tijdstip in mijn leven toe te laten.
Toch mis ik wat in mijn leven en wil ik mijn persoonlijkheid wat meer ontwikkelen. Sinds ik dat doe, voorzichtig aan, leer ik ontzettend leuke en interessante mensen kennen, die zomaar in mijn leven komen en hun verhaal vertellen. Heel leuk dus allemaal.
Ik heb in het verleden weleens "dingen" gezien maar op een gegeven moment werd het mij allemaal te veel. Ik zeg wel eens dat het in de periode dat ik heel erg met het spiritualisme bezig was en het niet helemaal goed ging, het net leek of ik de hele dag een vieze bril op had, dat het net leek of ik de wereld bekeek door een lens en op die lens gebeurde dan heel veel, voordat ik echt kon kijken en zien. nou ik hoop dat ik dat goed heb uitgelegd het is een beetje moeilijk.
Maar goed gister ging ik met mijn gezinnetje naar het park en de kids waren lekker aan het spelen en wij zaten aan een picknick bankje.. en ineens een paar meter voor me zag ik een orb, zo met het blote oog! Ik heb ze wel eens op foto gezien en gehad, bij mij is het vaak een hele duidelijke orb in plaats van heel veel zoals je vaak ziet, maar deze die ik gister zag had ook echt de vorm en structuur van een orb, ongeveer zo groot als een tennisbal en was heel duidelijk maar wel doorzichtig en bleef even "hangen" en verdween weer. Het was heel bijzonder..zijn er meer mensen die dat kunnen zien met hun blote oog en hoe zien jullie ze dan..?
Ik ben benieuwd! Veel liefs Sandy
sandy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-08-10, 11:54:48   #2
sandy
Spiritalk Nieuwsgierige

sandy's Avatar

sandy is on a distinguished road
Standaard

Ben nog steeds benieuwd..???
sandy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-08-10, 19:53:31   #3
CalmEnergy
Spiritalk Denker

CalmEnergy's Avatar

CalmEnergy is on a distinguished road
Standaard

Hmm, en schrok je ervan Sandy? Of was het een prettige ervaring? Kun je beschrijven wat er door je heen ging?
CalmEnergy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Momenteel bekijken: 2 (0 leden en 2 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers deze discussie

Discussieopties
Weergave

Berichting Regels