![]() |
|
|||||||
| Forum & Chat nieuws en mededelingen Mededelingen en nieuwtjes over het forum. |
![]() |
|
|
Discussieopties | Weergave |
|
|
#1 |
|
Administrator
![]() |
Spiritalk forum is weer geupgrade naar de nieuwste versie van Vbulletin. Er is heel wat veranderd. Teveel om op te noemen eigelijk, maar alles wat nu in het engels is... is nieuw
Dat moet ooit nog eens vertaald worden.De verandering die het meest in het oog zal springen is het gebruikers profiel. In deze nieuwe versie is dat meer een social networking profiel geworden, waar je vrienden kunt toevoegen, foto albums kunt plaatsen, berichtjes kunt achter laten, etc. Ook dit is allemaal nog in het engels. En zoals altijd... mochten er onverhoopt problemen zijn na het upgraden, laat dat dan even weten ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Spiritalk Denker
![]() |
Hoi Jeroen,
Ik had al gemailt naar het email adres voor vragen en klachten, maar die mail kwam terug. Maar is dit forum nog wel actief ? De laatste 3 dagen ofzo ben ik hier alleen aan het mailen en zie ik verder geen enkele reactie. gr van KarinE www.begeleidingaanjou.nl |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Spiritalk Spreker
![]() |
Ja hoor Karin er zijn er een paar die af en toe langs komen en soms wat meer als er een gesprek loopt, ik wip ook regelmatig even langs in de hoop dat er weer een leuk groepje zich hier gaat vormen om met elkaar van gedachten te wisselen.
lieve groetjes Enigma
|
|
|
|
#4 |
|
Spiritalk Denker
![]() |
Hoi Enigma,
Gezellig dat jij ook weer even kwam mailen hier, ik zag 5 mails van je ja. fijne dag verder, gr van KarinE |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Spiritalker
![]() |
Dus wordt het tijd dat ik weer eens vaker langs kom. De laatste maanden ben ik wegens ziekte niet zo veel aanwezig geweest, maar ik ga proberen dat in te halen. Ik moet nog veel berichtjes lezen, dus even geduld graag.
![]() Citaat:
KarinE, mag ik vragen naar welk adres je gemaild hebt en kun je je vragen herhalen aub. Je kunt mailen naar webmaster@spiritalk.nl of naar mij via Saya@spiritalk.nl als je dat liever doet. Het is niet de bedoeling dat je je e-mail terug krijgt, dus mogelijk is er iets misgegaan en dat willen we graag oplossen.
|
|
|
|
#6 |
|
Spiritalk Denker
![]() |
Hoi Saya,
Tsja, dat is een goede vraag welk emailadres dat was. Het stond hier ergens op het forum vermeld, maar geen idee meer waar. Volgens mij was het wel een email-adres dat aan Jeroen gekoppeld was. Ik dacht eigenlijk dat hij de moderator van dit forum was of de eigenaar van dit forum, of zit het anders ? gr van KarinE |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Spiritalker
![]() |
Jeroen runt een eigen server. Daarop draait een chatserver, irc.chat4all.org, waar Spiritalk ook een kamer heeft om te chatten, zoals je waarschijnlijk ontdekt hebt hier in de rechterbovenhoek, 'naar #spiritalk'. Wellicht heb je onder mijn naam in een berichtje een klein kadertje met mijn naam zien staan. Daarin zie je of ik actief op de chat aanwezig ben. Op dit moment staat er Saya is Away (Saya_away) en ben ik er dus niet actief. Mijn pc staat 24 uur per dag aan en mijn nickname staat dus altijd in die kamer. Je bent er altijd welkom, maar het kan zijn dat je even geen respons krijgt. Eigenlijk zouden we met een paar mensen tegelijk moeten afspreken, want het is wel leuk om van gedachten te wisselen via de chat, naast het forum.
Daarnaast host Jeroen ook dit forum (en nog veel meer) op zijn eigen server. Het Spiritalk forum runnen we samen, met gelijke rechten. Maar als je over eigenaar spreekt, dan is dat inderdaad Jeroen. Je mag hem uiteraard ook aanschrijven, ik gaf alleen mijn adres omdat ik het berichtje schreef. Een poosje geleden had hij inderdaad een dagje problemen met zijn e-mail na een update van bepaalde software. Mogelijk heb je het net op die dag geprobeerd en kreeg je je mail terug. Voor zover mij bekend is er nu geen enkel probleem meer. Mocht iemand anders alsnog problemen met bepaalde e-mailadressen van dit forum hebben, dan zouden we het op prijs stellen als jullie dat lieten weten via het forum of via een privéberichtje aan Jeroen of mij, ook via het forum. Die optie zie je in een uitklapmenuutje verschijnen als je op onze naam klikt. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Als je nog meer vragen hebt, aarzel niet om die te stellen. ![]() Liefs, Saya
|
|
|
#8 |
|
Spiritalk Denker
![]() |
Hoi Saya,
Heel duidelijk hoor zo, ik heb verder geen vragen meer nu. gr van KarinE |
|
|
|
![]() |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers deze discussie | |
| Discussieopties | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Het forum | Klepje | Commentaar op het forum & chat | 26 | 24-11-06 17:50:24 |
| Spiritalk forum upgrade | Jeroen | Forum & Chat nieuws en mededelingen | 2 | 14-09-06 23:51:15 |
| Forum geupgrade naar nieuwste versie | Jeroen | Forum & Chat nieuws en mededelingen | 0 | 11-12-05 23:14:53 |
| Forum gemigreerd | Jeroen | Forum & Chat nieuws en mededelingen | 14 | 12-04-05 22:33:45 |
| Overname SLC Forum | Jeroen | Forum & Chat nieuws en mededelingen | 23 | 15-11-04 14:48:55 |