![]() |
|
|
#21 |
|
Spiritalk Spreker
![]() |
Shaffy, heel mooi wat je hebt geschreven, het omkeren naar het positieve.
Ik doe het sinds ik het geleerd heb eigenlijk altijd automatisch en dat bevalt me heel goed.
|
|
|
#22 |
|
Spiritalk Nieuwsgierige
![]() |
2 jaar later.... las ik als nieuwkomer dit bericht & enkele tips daarbij.
Ik herken mij hier volledig in. De ene dag is het oh happy day & de volgende dag wil ik mijzelf opsluiten. Only the lonely. Volledige stilte! Meestal heb ik een razend gevoel door mijn lichaam heen. Het lijkt op een stoot energie, die ik niet snel kwijt kan. Helaas voel ik ook nare dingen, die staan te gebeuren, ook meestal aan. Maar wat er precies staat te gebeuren, dat weet ik dan weer niet. En dan is er tijd voor.... paniekerigheid (die ik dan niet wil laten blijken, bang dat ik voor gek word verklaard). Echter kan daarom wel janken. Helaas heb ik geen tip. Middels een test ben ik er pas achter ben gekomen. Ben nu zelf a/h oriënteren hoe ik hier verder mee om kan gaan. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Spiritalk Denker
![]() |
Kijk eens naar wat er gebeurd (is) voor dat je dat onheilspellende gevoel krijgt.
Bijv. het weer, nachtrust, omgeving, werk enz. Peter |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Spiritalk Nieuwsgierige
![]() |
wow, ik herken me hier echt zo erg in..
Ik dacht altijd dat het gewoon mijn karakter was of in iedergeval dat ik het me inbeeldde ofzo. Heb vaak dat als ik een ruimte binnenstap dat ik gelijk aanvoel wat voor sfeer er hangt, of mensen ruzie hebben of dat ze juist heel vrolijk zijn. Als ze vrolijk zijn wordt ik zelf vaak ook helemaal hyper. Of als mensen ruzie hebben dan wordt ik gewoon helemaal onzeker, en ga ik het gelijk proberen goed te maken. Kan gewoon zo ontzettend slecht tegen ruzie.. Daar zit ik dan nog dagen mee in mijn maag terwijl iedereen dan al zo iets heeft van laat lekker gaan het is toch al over. Vaak heb ik ook dagen een heel slecht gevoel, waarna er dan iets gebeurd dat ik denk dat zal het wel geweest zijn. Ook heb ik echt al een paar keer gehad, dat op het moment dat iemand uit mijn familie overleed of net voordat diegene overleed, dat ik het echt heel erg koud kreeg. Gewoon echt rillen, blauwe nagels echt gewoon helemaal om me heen. Weet niet eens hoe ik dat moet uitleggen eigenlijk. En dat is ook als ik aan de andere kant van het dorp ben en niet eens weet dat het slecht gaat, of dat ze gaan overlijden. Vraag me dan echt af hoe dat kan. Heb ook een aantal voedselintollerantie's. Maar dacht gewoon eigenlijk dat dat allemaal toeval was.. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Spiritalk Denker
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Spiritalk Nieuwsgierige
![]() |
Dat is waar, maar als je twee hele sceptische ouders hebt wordt je daar wel een beetje mee opgevoed denk ik.
Ik vind het interessant, dus dacht ga maar eens wat er over lezen. |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Spiritalk Nieuwsgierige
![]() |
Citaat:
heb je hat al eens bekenen via een andere zijde? het kan je verder naar je levensdoel helpen.. door er aan toe te geven, er leren mee om te gaan, ga je keuzes maken, indien je je gevoel volgt die je verder op je pad brengen..dit is mijn ervaring, en geloof me, ze heeft me 2500 km verder gebracht! ;O) lieve groet en licht, Serafina |
|
|
|
|