![]() |
|
|||||||
| Alles over dromen Hier kun je alles over je (lucide) dromen en uittredingen kwijt. |
![]() |
|
|
Discussieopties | Weergave |
|
|
#1 |
|
Spiritalk Nieuwsgierige
![]() |
Hoewel ik weet dat iedereen droomt, kan ik de mijne nooit terughalen. Soms een enkele keer! Dit vindt ik jammer omdat er toch veel boodschappen vanuit het onderbewuste in een droom zitten.
Heeft iemand een tip voor mij en kan iemand uitleggen hoe het komt dat ik dromen niet herinner. warme groet Yvonne ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Spiritalk Spreker
![]() |
als je je dromen wilt leren onthouden.. dan kan je voordat je gaat slapen jezelf voornemen om je dromen te willen herinneren.. dat kan weleens helpen
![]()
|
|
|
#3 |
|
Spiritalk Nieuwsgierige
![]() |
Hallo Yvonne ik denk dat ik je wel kan helpen; mail me even op jacco3@hotmail.com of stuur een berichtje.
|
|
|
|
![]() |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers deze discussie | |
| Discussieopties | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Lucide dromen, iemand bezoeken? | Ylean | Alles over dromen | 12 | 23-06-08 15:35:33 |
| Dromen en Wensen | Spirit | Links naar Spirituele Websites | 1 | 11-12-07 09:42:37 |
| Ik kan dromen. | Amy | Gedichten en verhalen van mijzelf | 10 | 15-07-06 17:27:39 |
| gedichten en dromen: ingedeeld in 2, 3 en 4 delen | pe | Spiritueel | 9 | 30-11-05 22:05:22 |
| Dromen of uittreding??? | nossie | Alles over dromen | 2 | 29-06-05 01:40:09 |